Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

joi, 7 iunie 2012

Impresii Blogmeet 2

M-am decis sa nu raman in urma si sa intru si eu in randul persoanelor care au postat despre Blogmeet.



Chiar daca sa simtit lipsa scaunului singuratic... consider ca a fost super reusita si aceasta intalnire.

Am venit mai multi, si poate doar parerea mea, dar si cu ceva mai multa pofta de ras.

Sa vorbit despre totul si despre nimic, s-au dat pahare pe gat, s-a spus si amin si pizza a venit destul de rapid.
Una peste alta la domeniul consumatie am fost multumit. Cat despre participanti , jos palaria, suntem unu si unu. Trebuie totusi sa gasim o locatie in care sa stam mai uniti si sa putem socializa cu totii nu pe grupulete... parerea mea.

Sper totusi data viitoare sa avem parte de ceva diferit: biliard, poledancing etc.
Chiar va rog la comentarii sa veniti cu idei de activitati(tineti cont ca vom fi in jur de 15 persoane).

PARTICIPANTI :
Au venit si noi si vechi, toti care vor o colaborare cu mine sunt bineveniti.


Doru (aici dau link catre…blogul meu paralel de poezii)
Victoria  (ea are 3 bloguri, da eu dau doar un singur link, ii ajunge)
si desigur ca sa termin frumos si tot cu mine pentru ca am stat pana la sfarsit

Urmeaza si o continuare cu o serie de poze si inca cateva comentarii.

O zi frumoasa in continuare si ... see U soon.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.