Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

joi, 13 noiembrie 2014

Salvat de o cafea!



Buna dimineata, soare! Buna dimineata, dragi cititori!

Astazi doresc sa va povestesc un moment din experienta mea de student.
Vreau sa ne intoarcem impreuna in zilele de studentie cand alergam pana la cantina in "fereastra" din ziua de marti sau cand ieseam cu totii la o cafea.

Din incercarile dificile ale sesiunii imi amintesc cu drag de una aparte.
Dupa doua seri pierdute pentru a recupera materia lipsa din creieras am realizat ca incepe sa se crape de ziua si nu apucasem sa ma odihnesc. Personal, consider ca o minte odihnita este mai buna in orice moment fata de o minte plina de informatii, dar obosita. Mi-am impachetat materialele dupa care studiasem, m-am imbracat cu o pereche de blugi, un tricou si am plecat spre Piata Romana.
Pe drum catre iesirea de pe Baba Novac, am realizat ca mai am inca trei ore pana la inceperea examenului asa ca m-am decis sa fac o oprire la cafeneaua Music Rooms, locul meu de bastina din perioada de ASE-ist.

Ma tarasc in interiorul cafenelei in camera de Rock, ma asez la masa, imi scot materialele si o rog pe amica mea sa imi faca o cafea, nu ma intereseaza de care sau cu ce, dar sa fie tare pentru ca trebuie sa ma trezeasca.

Trec doua minute si Maria se intoarce cu cafeluta mea.
Dupa ce am tras de acea cafeluta pana mi-au iesit ochii din orbite pe hartiile din fata mea, ma simteam ca un om nou, ma simteam ca un popa la biserica in timpul unei slujbe.
Am aflat ulterior ca in cafeaua mea era o combinatie exploziva de cafea la expresor, energizant red bull, o urma de ceai verde, un soi de coctail molotov as putea spune. 
Dupa aceasta cafea ma simteam viu si norocos, ma simteam activ ca iepurasul din reclamele de la Duracell.
Stiu din surse sigure ca o supradoza de cafea iti poate oferi momente halucinogene dar, din fericire nu am avut parte de asa ceva si mi-am putut trece cu bine examenul vietii.
IN ACEA ZI AM FOST SALVAT DE O CAFEA!

Cand am totusi timpul necesar prefer sa imi pregatesc singur cafeaua. Nu sunt extrem de pretentios dar, si cand ma apuca damblaua nu ma multumeste decat una din doua variante: cafea la ibric fiarta de prietenul meu Florin sau cafea facuta la expresor de sora mea cea mare, Alexandra.
Cand sunt singur acasa, daca nu ma simt prea obosit fac o cafea la ibric din lipsa de alternativa. As prefera in mod garantat o cafea preparata la expresor, dar nu am momentan buget pentru un astfel de aparat.
Punga de cafea pentru expresor care ma asteapta in camara este dovada vie(sau macinata...) a acestui fapt.
Sunt totusi cu ochii pe un model special, un expresor philips profesional pe care l-am observat la magazinul MarketOnline.ro 

Dupa o seara obositoare la care am adormit la ora tarzie...
"Ma trezesc de dimineata, beau o ceasca de cafea...
Mi-a adus-o cum imi place dulce e dragostea mea.."
In cazul in care sunt foarte obosit de dimineata si consoarta nu binevoieste in a ma trezi cu o cafea.
Ma duc in bucatarie si dizolv rapid un plic de 3 in 1 sau fac o cafea simpla solubila.
Dar, inima mea tot catre un expresor de cafea se indreapta. Imi doresc un astfel de aparat deoarece am observat pe papilele mele gustative ca are o aroma mult mai placuta si mai bine definita.
Am baut cafea facuta la ibric, am baut cafea instant, din pliculete solubile, am baut si cafea cu ganoderma, dar raman ferm convins de opinia mea.
Singura cafea pe care as spune ca este mai buna decat cafeaua la expresor ar fi cafeaua la nisip dar, din moment ce nu stiu cum sa o fac si nu am o cafenea la scara blocului de unde sa imi cumpar voi ramane la varianta expresorului.

Voi ce fel de cafea preferati?  Va face placere sa o preparati la ibric? Aveti cafetiera sau expresor?

Acest articol a fost redactat pentru Superblog 2014 si din dragostea pentru cafea.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.