Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

marți, 4 noiembrie 2014

DUPA O PAUZA DE CAFEA

Buna seara dragi cititori,

Am revenit! Va cer scuze pentru mica intrerupere a excursiei noastre. Uneori nu ma pot abtine de la o cafea calda si aromata.

Astazi vom relua plimbarea noastra prin mica straduta vieneza. In cazul in care nu va mai amintiti despre ce era vorba…impreuna cu voi am plecat intr-o excursie in Austria. Dar nu orice fel de excursie, aceasta este una imaginara pentru care nu va fi necesar sa va faceti bagajele, sa va realizati asigurari de voiaj sau sa va miscati din fata calculatorului.

Ne intoarcem in momentul prezentului in care ne aflam in vechea librarie a domnului Costin. Un magazin micut dar burdusit de povesti, de actiune si de suspans.
Cat am asteptat la coada interminabila a grupuletului nostru care s-a creeat in fata librarului am simtit un miros mult prea familiar. Mai sunt doar trei persone in fata mea…

De unde vine acest miros? Pare atat de cunoscut. Este un amestec de muschi lemnos…
Nu, sunt frunze de mandarine verzi si bergamota… ahh, ce miros placut.

Ajung in fata domnului Costin si ma loveste brusc. Notele de piper patchouli si geranium imbinate cu lemn de santal si mosc bogat si opulent pot fi doar…

-Domnule Costin, folositi parfum Diavolo de Antonio Banderas?
-Da, de unde v-ati dat seama?
-Folosesc si eu acelasi parfum in mod regulat, de unde l-ati cumparat?
-Magazinul de langa are de vanzare parfumuri originale la preturi…pentru noi, romanii.

Aceasta a fost una dintre cele mai bune vesti ale zilei. Intotdeauna cumparam copii ale parfumului. In sfarsit voi avea si eu o sticluta originala. Sunt delectat de ideea de a testa acest produs original. Daca mirosul copiei rezista 12-24 de ore, oare cat va rezista originalul?

In sfarsit voi avea PARFUM, nu parfum cu apa.
In fata magazinului cu pricina puteam observa o doamna prezentabila cu parul prins in coada de cal, cu un zambet ingeresc si cu o rochie visinie care lumina toata camera. Era pesemne ajutata de geamurile mici necaracteristice magazinelor care comercializeaza parfumuri si alte produse de cosmetica.

Imbulzeala mare in randul femeilor la intrare. Logic...parfumuri...femei... Eu, singurul barbat din grup care paseste in interior… Sau mai doreste sa intre si unul dintre voi? Daca sunt doritori sa ma anuntati in comentarii…si ce parfum ati dori sa cumparati...

Diavolul lui Antonio Banderas…inca imi amintesc prima mea intalnire cu acest parfum.

Era o zi de primavara, era chiar ziua in care implineam 23 de ani cand am primit primul set complet cu parfum Antonio Banderas din partea mamei. Sunt sigur ca ma vedea ca un mare seducator si dorea sa imi ofere un avantaj in fata competitiei. In urmatoarele saptamani am folosit exclusiv acest parfum dar, de indata ce am observant cum scade volumul lichidului din sticluta, am inceput sa il protejez ca un bancher irlandez.
Am inceput sa il folosesc doar la ocaziile special si ulterior doar pentru unele intalniri.

Momentul in care am observant ca spray-ul s-a epuizat a fost unul dramatic. Incepusem sa imi pun intrebari: unde il pot cumpara? Cat costa acest parfum? De ce nu am dat peste un pestisor auriu sa il rog ca sticluta sa fie interminabila?

Odata cu trecerea zilelor, saptamanilor si a anilor am invatat ca acest parfum este cu adevarat special si iti ofera o incredere suplimentara in tine chiar si in cele mai triste momente. Am invatat cum un aspect ingrijit, combinat cu un parfum seducator, poate atrage mai multe femei decat un abdomen plat si cu patratele pe care poti juca X si 0.

Astazi, stau pe canapea ca voi toti de altfel in fata calculatorului si imi achizitionez parfumul online la fel cum probabil multi dintre voi achizitionati parfumuri pentru barbati
Pentru aceasta seara va las sa va ganditi:
Care este parfumul vostru preferat?

Aventura noastra in Austria va continua...





Acest articol a fost realizat pentru Superblog 2014.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.