Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

miercuri, 10 iunie 2015

Escape Room no. 1


Salutari draga cititorule,

Astazi vreau sa iti recomand o metoda de a te relaxa si de a-ti pune creierul la contributie, in acelasi timp.

Probabil ai auzit de acest concept sau stii deja totul despre el, dar trebuie sa iti mentionez, cel putin, ca escape room-ul este jocul care aduce pentru prima data lumea virtuala in cea reala.

Am avut o curiozitate mare pentru a testa  aceasta teorie, fiind un fost gamer și am plecat foarte mulțumit.

Din punct de vedere al conceptului, numele spune tot. Trebuie sa rezolvi toate misterele pentru a gasi cheia cu care vei iesi din camera.
Și asa am purces și noi, cu speranțe mari de a evada în cele 60 de minute. La început nu m-am aruncat pe scotocit și am încercat sa observ doar vizual camera, dar echipa mea s-a desfășurat corespunzător și ajungând deja la primul cifru de aflat,  treaba a devenit serioasa. 
 ATENTIE: Acest joc NU este recomandat persoanelor claustrofobe.

Totusi, aceasta distractie poate fi considerata atat o activitate in familie, cat si cu prietenii. Escape room-ul poate fi pentru tine atat un exercitiu de Team Building, cat si o pauza de calculator.

Trebuie sa recunosc ca initial eram reticent de a ma apropia de aceste...Escape Room-uri din cauza zvonurilor vehiculate despre pret...50-60 de lei/ persoana pentru a iesi dintr-o camera mi se parea o suma mare dar, EXIT ROOM are un nivel de pret mai mult decat decent. Va invit sa verificati aici.  PS: Studentii au reducere

Va puteti antrena mintea in doua camere separate. Puteti alege camera "LOLA" si veti simti savoarea anului 1899, unde vezi descoperi povestea dansatoarei celebre la Moulin Rouge. Apare intotdeauna pe prima pagina a ziarelor, iar cozile sunt interminabile la spectacolele in care joaca. Este talentata, seducatoare si are o viata tumultoasa. Tu si echipa ta, veti fi provocati sa evadati in 60′ de minute, timp in care Lola va termina spectacolul si se va intoarce in cabina. 

In aceasta camera am fost aproape de evadare. Nu am stat degeaba.  Am încercat sa sparg un lacăt fără sa am cifrul,  am urmărit cu atenție toți pereții și, în final, am fost doborati de propria noastră deznădejde. 



Persoanele mai increzatoare in fortele proprii pot incerca camera "SIBERIA", unde echipa se va transforma intr-o adevarata forta, o elita de spioni care trebuie sa evadeze inainte ca baza in care va aflati sa explodeze. 

Intradevar, o adevarata aventura sub presiunea timpului. Sau,  asa cum spune Emil,  am murit în Siberia dar, am murit virtual.  
Camera este plina de mistere și nu trebuie subestimata.  Trebuie sa mulțumesc lui Andrew pentru ca ne-a retezat șansele de a evada de la intrarea în camera.  

Singura mea rugaminte... va rog sa ma anuntati daca scapati din Siberia...




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.