Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

duminică, 21 iunie 2015

Escape Room 2 - sau... D'ale lui Dracula

Buna dimineata cititor muncitor, sau...
Buna dimineata cititor adormit...in functie de situatie

Astazi vreau sa te anunt ca a aparut un nou trailer al mult asteptatului Hotel Transilvania 2.

In cazul in care nu mai tii minte prima parte a acestei serii cinematografice tin sa iti reamintesc ca este vorba despre acea animatie dragura din partea producatorilor de la Dreamworks in care Dracula este continuu frustrat de nelipsitul "Bla bla bla"...


Si ca tot ti-am deschis apetitul pentru distractie si Vlad Tepes... NU, nu te trimit la Bran dar, iti voi povesti despre ultimul Escape Room in care am avut ocazia de a ajunge.

Asa cum sugereaza si titlul articolului aceasta este cea de-a doua locatie in care imi incerc norocul sau Next Escape a fost la propriu si urmatorul pentru mine.

Astfel am aflat unde poti gasi biroul lui Dracula... in centrul orasului la doar 650 de metrii de Piata Unirii pe bulevardul Corneliu Coposu nr. 51 dar, astazi nu gasesti biroul sau acolo, gasesti o gaura de vierme (nu in pamant)... cu ajutorul ei calatoresti in timp pana in anul 1474.
Misiunea ta ? Sa iesi din Biroul lui Dracula inainte de a se intoarce! Iau eu am reusit...
Nu am evadat fix in cele 60 de minute dar, am fost destul de convingator si mi-am pastrat sangele in vene.

In biroul lui Vlad Tepes vei gasi multe indicii interesante. Este important totusi sa reusesti sa le rezolvi in ordinea care trebuie si sa ai rabdare la indiciul final.

Ce am apreciat la Biroul lui Dracula? Calaretii lui Tepes, mobilierul realizat la comanda si nu in ultimul rand metoda ideala de a anunta trecerea timpului.
Muzica de fundal este foarte bine aleasa si iti ofera pe langa o atmosfera adecvata si atentionari la trecerea fiecarui sfert de ora.
Walkie-Talkie-ul nu este doar de forma, indiciile primite sunt foarte utile si fiind transmise la momentul oportun iti dau sansa de a nu te intoarce la mistere deja rezolvate.

M-au insotit in aceasta aventura si Andrew Smith, Iulia Maria Boiu, Andreea Alexandra Vraja si Emil Calinescu.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.