Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

duminică, 12 octombrie 2014

Dude, Where's My Stamp?

 Buna seara tututor.

Astazi vreau sa va vorbesc despre importanta amprentei personale. Mai exact, importanta unei stampile personalizate in viata de zi cu zi, atat la serviciu cat si acasa.

Sunt sigur ca daca unul dintre voi nu are o stampila se datoreaza faptului ca inca nu a descoperit cat de distractiv si util poate fi.
Primul exemplu care imi vine in minte: in momentul in care mi-am realizat examenul psihologic si medical pentru obtinerea permisului, foile acelea de hartie mi-ar fi fost inutile fara o Stampila care sa autentifice persoana care le-a semnat.

La servici folosesc permanent o stampila personalizata. Deoarece cartea mea de vizita nu include intotdeauna si e-mailul, mi-am realizat o stampila personalizata care include numele, codul RAF care ma identifica in pozitia de agent de asigurari si adresa de e-mail. Fara aceasta stampila as fi pierdut si totusi, nu exista zi in care sa nu auzi la serviciu pe cineva disperat ca nu gaseste o stampila.  
Cu ajutorul ei imi personalizez toate brosurile care le impart clientilor si potentialilor clienti dar, uneori si mana sau masa unui coleg.
De fapt, sunt atat de multumit de stampila mea personalizata incat mi-am achizitionat si doua stampile cu "Like" si "Dislike" doar pentru distractie. La doua saptamani dupa ce le-am rodat bine de tot am descoperit si o utilitate pentru ele. In momentul in care un posibil client primeste o oferta are posibilitatea de a stampila parerea sa despre ea. Le folosesc de asemeni si pentru a stampila opinia mea personala despre un CV primit.
Exista atatea feluri de stampile si pentru tot atatea scopuri...avem stampile ale companiei, stampile personale, stampila cu parafa medicului, stampila de PFA, stampila de intrat in club, stampile pentru copii cu animalute s.a.

Daca mi-as personaliza o stampila asa cum as dori eu, i-as realiza o personalizare completa.
Pe exteriorul sau as adauga proiectul meu personal, Grupul social Cinefilia.
In aceasta perioada am demarat realizarea logo-ului Cinefilia care va spune intr-o imagine tot ce inseamna aceasta pasiune, acest grup de persoane pasionate de filme, pentru mine dar si ce inseamna filmele pentru noi.

Interiorul ar fi totusi putin mai generalist deoarece, ar contine doar informatiile de baza: nume, prenume, telefon, e-mail. Aceasta ar fi o stampila perfecta pentru mine. Nu m-as desparti de ea nici acasa, din mandria de a fi personalizata cu "Cinefilia" dar nici de la serviciu.

Prin expunerea constanta a grupului catre mediul meu de afaceri exista posibilitatea de a gasi investitori si, de ce nu, voluntari sau viitori membrii importanti ai grupului dedicat filmelor.
Deja pot visa cu ochii deschisi intalnirea cu un investitor care sa ne procure cate o stampila personalizata pentru fiecare membru. Imi imaginez ca fiecare Cinefil va duce mai departe aceasta...boala contagioasa si extrem de periculoasa. Ar fi necesare doar putin peste 1000 de stampile dar, impactul social ar fi imens. Sunt sigur ca acest pas ar creste comunitatea Cinefilia la un numar inimaginabil...intr-un mod constant...dar...inimaginabil.

Avantajul cel mai mare al unei stampile este portabilitatea. Posibilitatea de a lua dupa tine un " printer " care sa iti reproduca in orice moment cartea de vizita. Oriunde. Oricand.

Acest articol a fost realizat pentru Superblog 2014.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.