Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

marți, 21 octombrie 2014

ALMOST THERE

Buna seara dragi cititori,

Astazi vreau sa va povestesc despre o locatie draga mie. Incepand de anul trecut cand am avut ocazia de a-mi petrece un weekend alb in Vila Alpin din Straja si am ramas cu un gust placut. Gazdele au fost foarte primitoare, vila a fost fara cusur si mancarea...delicioasa. Voi intra in detalii imediat.

Motivul pentru care m-am decis sa va scriu acest articol se datoreaza noului parc de aventura Straja.
De indata ce am vazut pozele am inceput un "day-dream" cum nu mai avusem de mult.
Ma imaginam intr-un team building la Straja alaturi de colegii mei din sucursala. Pana in acest moment am avut parte de multe cursuri in afara Bucurestiului dar, nici macar un team building...

Sa lucrezi alaturi de persoane remarcabile este un privilegiu dar, sa ai parte de un team building alaturi de ei imi imaginez ca ar fi de nepretuit. Ce nu as da sa ii aud strigand in cor team building la Straja, TEAM BUILDING LA STRAJA!

Vizita mea trecuta in Vila Alpin, dupa cum am mentionat anterior, a fost pe timp de iarna. Am avut ocazia de a admira muntele acoperit de zapada dar, si de a ma lupta cu ninsoarea puternica care nu imi permitea sa ma plimb prin imprejurimi.
Acesta este si urnirea de care am nevoie de a vizita muntele in perioada verii. Mi-ar prinde bine un sejur la Straja pentru a ma bucura de trasee, pentru a admira privelistea naturala si pentru a ma deconecta de viata cotidiana.

Care dintre voi nu simte necesitatea de a se rupe o data la cateva saptamani de munca continua?

In aceasta locatie am avut parte de o ciorba de fasole in pita asa cum nu am mancat nicaieri. Am participat la una dintre primele premieri la care am avut si ocazia sa ies pe scena, dar as fi tentat si de aventura pe care Straja o promite in anotimpul cald.

Imi doresc sa ma urc in copaci...desigur ajutat de Mircea si Bogdan.
Imi doresc sa merg pe franghie cu incurajarile Carminei si ale Monicai dar poate cel mai mult mi-as dori un exercitiu de team building pe biciclete cu toata lumea. In opinia mea, bicicleta ofera multa libertate sociala in cadrul deplasarii.

Vreau sa cobor muntele cu tiroliana sau cu parasuta dar, acum nu este important ce imi doresc eu.
Acum este important ce activitati ne-ar ajuta sa avem mai mare incredere intre noi ca echipa. Ce activitati montane ne-ar ajuta sa ne bazam unii pe altii la bine si la greu? Chiar daca consider ca suntem deja o echipa destul de buna, nu vad imposibilitatea de a ne imbunatati.

Tot ce am avea de facut este:
-sa facem o rezervare pentru cel putin 10 persoane
-sa luam 3-4 masini si multa pofta de relaxare
-sa urmam traseul din imaginea alaturata
-sa ne cazam
-sa ne Alpim




Ar fi frumos un team building in care sa nu fim obligati sa ne trezim la ore matinale, in care sa invatam impreuna si sa ne incarcam de energie pentru un maraton de vanzari.

Voi ce exercitii pentru team building-uri ati recomanda? Povestiti-mi despre experienta voastra in echipa!

Acest articol a fost realizat pentru Superblog 2014 dar cu dorinta de a afla mai multe despre voi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.