Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

luni, 31 august 2015

Escape Room 10 COMPLETE ESCAPE

Astazi sunt in al noualea cer pentru ca suntem la inceputul unei luni superbe. Pentru mine, luna Septembrie are mai multe evenimente importante:

-Ziua surorii mele Alexandra,
-Inceputul inscrierilor in concursul SuperBlog 2015
-Premiera partii a doua a filmului Maze Runner: The Scorch Trials
-Premiera urmatorului film din franciza ...Transporter: Moştenirea
-Descoperirea camerei "The Maze" din Escape Room-ul "Complete Escape"

Despre ziua surorii mele nu am ce sa iti povestesc... pentru ca in fiecare an este in aceeasi zi.
Despre concursul Superblog voi spune mai multe detalii in articolul in care imi voi anunta participarea oficiala.
Despre Transporter iti voi povesti tot intr-un articol urmator asa ca singurul subiect disponibil ramane Maze Runner.

Pentru inceput trebuie sa mentionez ca acesta a fost un film care l-am vizionat in acest an deoarece mi-a scapat aparitia lui. Mai corect spus, l-am evitat din cauza prizei care a avut-o la adolescenti.
Trebuie totusi sa recunosc ca am fost foarte placut impresionat. Filmul are actori cunoscuti care ii vei recunoaste imediat daca ai vazut, de exemplu, ultimul film al francizei Narnia.
Maze Runner este un un mix de suspans, actiune si efecte speciale bine realizate in asa fel incat sa atraga si sa iti doresti sa il revezi, lucru care garantat il voi face inainte de a vedea partea a doua.

Pentru necunoscatori:

Filmul este realizat din perspectiva baiatului Thomas.

Thomas se trezeste intr-un lift care urca incet. Cand liftul se opreste si usile se deschid, ajunge in mijlocul unei colonii de baieti care il intampina in Luminis - un vast spatiu deschis inconjurat de ziduri uriase de beton. Mintea lui Thomas este pustie. Nu stie unde este si de unde a venit; nu isi aminteste cine sunt părintii lui, ce trecut a avut sau macar cum se numeste.

Thomas si ceilalti nu stiu cum sau de ce au ajuns in Luminis. Stiu doar ca in fiecare dimineata se deschid uriasele usi de beton care dau spre Labirint. Usile se inchid in fiecare seara, la apusul soarelui. La fiecare 30 de zile, liftul aduce un nou baiat. Comportamentul Labirintului fiind previzibil, sosirea lui Thomas era asteptata. Dar, cu mai putin de o săptamana dupa aceea, se produce un eveniment neasteptat: usile liftului se deschid din nou, scotand-o la iveala pe Teresa, prima fata care ajunge in Luminis.

Thomas afla ca fiecare locuitor al Luminisului are un rol de jucat, de la gradinarit si constructii la calitatea de alergator de elita care cartografiaza zidurile Labirintului ce ii tine captivi, ziduri care isi schimba configuratia in fiecare noapte.

Chiar si ca nou-venit, Thomas are o senzatie nelinistitoare de familiaritate cu Luminisul si cu Labirintul. Ceva zavorat in amintirile lui ar putea fi cheia care să rezolve misterele Labirintului si poate chiar pe ale lumii de dincolo de acesta.

Pentru cunoscatori nu am ce adauga decat o veste buna.
Sunt sigur ca ai auzit pana in acest moment de Escape Rooms. In acest weekend am descoperit o frumusete de camera, realizata de firma "Complete Escape", care se numeste "The Maze"

Gazdele au avut o receptie de exceptie sau, asa cum o spune si numele firmei, "Complete". 

Locatia lor este usor de gasit, tot ce ai de facut este sa o iei printre stradute de la Unirii sau B-dul Marasesti pana la Strada Intre Garle pana la numarul 7.

Camera "The Maze"

Descrierea camerei:

Esti blocat intr-un labirint. Camerele intunecate, pasajele si peretii inalti te infricoseaza si te fac sa iti doresti sa renunti. Dar, poate nu esti singur, alte persoane au mai incercat sa scape din labirint. Invata din experienta lor inainte ca labirintul sa se schimbe si sa ramai pierdut pentru totdeauna.

Daca te simti capabil sa scapi din labirint te invit sa incerci. 

Camera este recomandata pentru 2-5 persoane si eu as clasifica-o ca avand o dificultate medie spre grea.
Varsta minima este de 14 ani. Asa ca, de ce sa nu incerci?

Impresia mea persoanala:

Camera este realizata foarte bine si reuseste sa iti ofere senzatia de labirint. Chiar daca ai senzatia ca ai scapat din zona in care te aflii in permanenta iti ofera surpriza continuitatii. 
La un moment chiar uitasem ca ma numesc Teodor si nu Thomas. Dorinta de a iesi din labirint este partial doborata de dorinta ca labirintul sa nu se termine niciodata. 
Nu recomand persoanelor cu claustrofobie sa mearga in aceasta camera cu un numar mare de persoane. 
Chiar daca labirintul este destul de extensiv, unele portiuni pot fi usor sufocante cand sunt toate cele 5 persoane in coridor. 
Puzzel-urile sunt realizate destul de ingenios si nu sunt enorm de complicate. 





Pentru a fi o experienta cu adevarat completa..."Complete Escape" ofera si o a doua camera "Upside Down".

Deoarece nu este prima mea experienta intr-o camera cu susul in jos va pot spune unele diferente pozitive:

Descrierea camerei:

Gravitatia a fost inversata! Te aflii blocat intr-o camera cu susul in jos. Totul este diferit si tu stai pe tavan. Incearca sa ajungi la indicii si sa gasesti o cale de a scapa. 

Poti infrange gravitatia?

Inca de mic incercam sa stau in cap si sa vad cum ar fi lumea daca totul ar fi pe dos...
Cand ma dadeam in leagan ma tineam cu picioarele si imi lasam capul in jos sa vad cerul sub mine. Ahh, ce placere enorma sa tii pamantul pe umerii tai.

Echipa mea a reusit! Impreuna cu Coscai Andreea, Vraja Andreea si Calinescu Andreea am reusit sa invingem gravitatia si sa iesim din camera in ultimele doua minute. 
Fiind declarati victoriosi, cel putin in una din cele doua camere am plecat cu un zambet pe fata, char daca insusi experienta era suficienta pentru acest final. Stai linistit Emil, nu am gresit numele tau dar, eram curios cum ar fi fost daca as fi mers eu cu echipa mea de Andree. 
Emil Calinescu- team leader (corectura la numele Calinescu Andreea)

Numar recomandat de persoane: 2-6 
Personal recomand ca cel putin una din persoanele din echipa sa fie mai inalta.

Dificultatea camerei: mediu-dificil 
Si intr-adevar asa si este. De indata ce pasesti in camera si realizezi ca esti cu picioarele pe tavan nimic nu mai are sens.

Tablourile sunt puse normal, scaunele si tot ce vei mai gasi in camera este pus foarte frumos si conform gravitatiei. Numai TU esti cu susul in jos si trebuie sa fii atent sa nu calci pe plafoniera.

Singurul lucru care m-ar fi putut pregati pentru aceasta experienta ar fi fost saritura cu coarda urmata de peste jumatate de ora in care sa fiu atarnat cu susul in jos.

Saritul in aer nu ajuta! 
Concluzie? O opinie de 10 stele pentru o locatie de 10 stele la articolul cu numarul 10 despre Escape Room-uri 




2 comentarii :

  1. Multumim pentru cuvintele frumoase! In caz ca v-am starnit curiozitatea, puteti rezerva camera dorita accesand linkul http://www.complete.ro/booking sau la nr de telefon (0757) 347 441. Pentru poze, oferte si alte detalii va asteptam pe facebook: https://www.facebook.com/CompleteEscape

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost placerea mea! Asteptam si alte camere!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.