Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

sâmbătă, 18 iulie 2015

Escape room 4



Escape room 4


Drumurile noastre toate… se vor intalni vreodata… 
Da, sa vezi ca s-au intalnit sambata la Exitus. Pentru necunoscatori, Exitus este un loc perfect in care sa iti petreci doua ore dupa sesiune. Si acum ca sesiunea a trecut, am spus sa empatizez si eu cu studentii si sa merg la cele doua camere disponibile.
Unde mai pui ca au si o locatie ultracentrala la Piata Romana chiar in blocul de langa Cinema Studio.



Ma pot lauda ca am trecut examenul vietii. Camera “The Exam” a fost intradevar o provocare avand deja cativa ani de la terminarea facultatii mi s-a facut rusine cat de putin mai tineam minte despre matematica invatata. Dar cu putin ajutor si cu un efort al echipei am reusit sa luam nota de trecere.

In cea de-a doua camera, “Upside Down” pot deja sa aduc cuvinte de lauda catre toti membrii echipei mele:
Emil Calinescu, Andreea Vraja, Raluca Uluiteanu impreuna cu mine… dar, voi lasa cuvintele gazdelor sa vorbeasca:

„Echipa "Good at being bad" a evadat din ambele camere si au fost atat de "good" incat la #uʍopǝpᴉsdn au doborat recordul baietilor de la Dracula si au iesit in 42 de minute.”

Cuvintele lor vorbesc de la sine si intradevar Upside Down a fost o experienta superba.
Am reusit sa trec peste deruta initiala in care ma simteam lovit in cap si nu stiam initial in ce directie sa cercetez si am reusit sa o scoatem la capat.
Cine nu si-a dorit vreodata sa pluteasca ca in spatiu, sau pur si simplu gravitatia sa fie pe dos…

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.