Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

miercuri, 9 octombrie 2013

STORCATORUL SUPER STORCATORUL

Buna seara draga persoana amabila care citesti la mine pe blog.

Ma simt bucuros sa te anunt de ce am descoperit eu inotand prin valurile internautice.

Bun... INCEP POVESTEA

Dupa ce m-am intrebat si rasintrebat pentru ce as vrea eu un storcator, am raspuns:
- pentru ca vreau sa beau un suc rece de dimineata
- pentru ca vreau sa fac suc de rosii pentru o ciorba
- pentru ca imi place la nebunie sucul de mere dar nu ma inteleg cu marul in sine
- pentru ca iubesc morcovii dar nu vreau sa stau sa rod la ei
- pentru ca vreau suc de portocale si nu vreau sa il procur intr-un mod barbar

In concluzie, am nevoie de un storcator... si acum incepem adevarata cautare

Please Google don't fail me now.

Gasesc pe un Magazin Online, acana, un storcator, doua storcatoare de fructe care este.


Huron, Bosch, Huron, Philips, Huron? Curiozitatea a omorat pisica. Bine ca sunt om.
Personal nu am mai auzit de Huron, dar aici Huron, dincolo Huron... o fi bun el la ceva.

Huron produce storcatoare cu presare la rece-> nu mai trebuie sa storc si dupa sa pun sucul in frigider pentru al bea. Ca un adevarat Hulk al storcatoarelor poate sa scoata de 6 ori mai mult suc.
Asta este bine, dai un ban, dar face treaba bine si mai eficient.
In concluzie, Storcatorul Super Storcatorul de la Huron iti stoarce orice ai in frigider SI NU NUMAI.

Acest material a fost scris pentru Superblog 2013.
Pentru greseli gramaticale sau de logica adresati-va medicului sau farmacistului.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.