Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

miercuri, 16 octombrie 2013

Asta la vista, mare branza!


Branza draga cititorule,

Astazi vreau sa iti vorbesc despre branza si despre cat de nebun sunt eu in ceea ce priveste acest produs minunat. Aproape as putea spune ca sunt un fan al branzeturilor si mai corect spus al lactatelor in general.
Yoda din Razboiul Stelelor ar spune "Mmm...Fan Branza esti tu."

Prima mea iubire (vorbim despre branza acum) este telemeaua maturata de oaie.
In anii de liceu m-am indragostit de branza Feta. Pe vremea aceea, bunica mea imi facea niste sandwishuri divine cu branza Feta. Orice + branza Feta, rezultatul - intotdeauna garantat. Fostii mei colegi sunt martori ai maretiei sandwishurilor mele.

In anii ce au urmat m-am intors spre branza de vaca cu smantana. Mmmm...delicios.
Afundam cateva bucatele de paine, o felie de parizer sau sunca si me voilla, mic-dejun a la Doru.
In ultimii 4 ani m-am indragostit si de batonul cu ciocolata si interior de branza pentru ca are un miez de branza irezistibil.
Intr-un fel, acea branza era atat de dulce si pufoasa incat as putea spune ca era cu miez de lapte cremos.

Cum anii au trecut, apetitul meu pentru branza s-a diferentiat si el, insa niciodata branza nu a lipsit din meniu. Am trecut prin toate felurile de branza si am ajuns intr-un final la Miez de lapte.
Miez de lapte de la Delaco. Azi am citit despre el si am vazut spotul publicitar si ca un adevarat fan al lactatelor la ora 22:22 eram in Billa pentru a degusta pentru prima data aceasta curiozitate premiata de consumatorii romani in 2013 cu titlul Produsul Anului 2013 in branzeturi.

Am ajuns acasa, am luat o rosie si hai la testare.
Miez de lapte cu sare, branza calcica,sursa zilnica de calciu si fosfor. YES, la noapte o sa lucesc verde.
Intradevar gustul este bun si subtil, nu este vorba de o branza sarata ca telemeaua ci mai degraba o branza lasata la desarat. Aceast produs il simti ca a fost facut cu grija si atentie la detaliile gustului.
Aspectul NU MA INTERESEAZA. Gustul este di vina. Concluzia este simpla, voi mai face drumuri la Billa pentru un miez de lapte cand apuc.
PS: Sandy a descoperit o folosire secundara a cutiutelor de plastic de la branza.-Pentru budinca.


Acest articol a fost realizat pentru Superblog 2013. SI NU NUMAI...

Un comentariu :

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.