Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

joi, 13 august 2015

Room Escape 7 QUEST MISSION CONSTANTA

Intotdeauna m-am simtit la jumatatea drumului. Pentru persoanele care ma cunosc mai putin, tin sa mentionez ca sunt nascut in Bucuresti, pe la 6 ani am plecat in Cernavoda, m-am intors in clasa a 5-a pentru jumatate de an de Capitala, m-am intors apoi in locuri pasnice (Cernavoda), m-am mutat in Constanta si in final m-am intors in orasul natal.

Toate aceste mutari mi-au dat un avantaj de mandrie... cand eram in Constanta spuneam ca sunt bucurestean si cand eram in Bucuresti ma consideram Constantean Declarat.

La fel se poate mandri si Quest Mission deoarece au reusit performanta de a oferi doua camere surprinzator de reusite atat in Bucuresti cat si in Constanta.
La urma urmei, cum as fi putut rezista tentatiei de a merge la un Escape Room pe litoral?
Am gasit rapid pagina lor de rezervari si am profitat ca nu eram cazati la mare departare. Am decis sa parcurgem doar camera "MI:Agent dublu" urmand sa parcurgem camera "C.S.I." in weekendurile urmatoare in Bucuresti.

Povestea camerei, parca inspirata din Misiune Imposibila, este urmatoarea:

MI: Agent Dublu – Constanta

Salut 009!
Avem nevoie de tine! Urgent!
Cineva din echipa noastra a furat lista cu agenti secreti si vrea sa o vanda celui care va plati mai mult.
Misiunea ta, daca alegi sa o accepti, este prezentata in informatiile confidentiale din clipul de mai jos.
Ai la dispozitie doar o ora pentru a indeplini misiunea si a preveni tradarea.

Va aminteste de primul film al francizei Misiune Imposibila? Posibil, deoarece in acel film Tom Cruise trebuia sa fure lista de agenti pentru a prinde agentul dublu.

Camera in sine este realizata foarte frumos si contine o gramada de indicii si puzzele logic amplasate.
Dar, punctul forte care tin sa il scot in evidenta nu este felul in care a fost realizat camera sau indiciile care oricum sunt peste asteptari, ci adrenalina care reuseste sa ti-o invoce in parcursul a unei singure ore.

Intradevar m-am simtit bine si am reusit sa fiu transpus in pielea unui agent secret.

Echipa mea "KUNG FURRY": Vraja Andreea (agenta #660066), Avasiloaiei Victor (agentul PHP) si Dragomir Corina(agenta +50)= 

Timpul de evadare: 44 minute

Impresia agentului PHP:

"Am reusit sa intram in rolul de agenti secreti foarte repede, cufundandu-ne rapid in universul creat de Quest Mission. Fiind o misiune foarte posibila (in nici un caz imposibila), care imbina multe elemente intr-un mod ingenios, camera MI a avut nenumarate surprize, toate pozitive! Au fost trei sferturi de ora foarte antrenante. Pentru persoanele dornice de actiune: there is more than meets the eye."

Si am evadat!!!

In Constanta puteti merge la Quest Mission pe Strada Ion Ratiu 119A dar, pana ajungeti la mare ii puteti urmari si pe facebook aici.

Abia astept sa ii vizitam si in Bucuresti pentru a testa a doua camera si pentru a reveni cu impresii...
Sper sa plec la fel de multumit. Pana atunci...evadari placute tuturor.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.