Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

vineri, 14 august 2015

Cu dor de joaca la birou

Astazi m-a apucat un dor de tara... nu de Romania, pentru ca aici traiesc ci de orasul in care am copilarit alaturi de sora mea, Alexandra, si de parintii mei.

Ma gandeam cu nostalgie la libertatea, pacea si linistea oraselului care mi-a produs atatea amintiri placute.
Imi amintesc cu dor de perioada in care stiam sa joc tenis.
Cam prin clasa a doua am primit de la tata doua palete de tenis din Canada.
Venise relaxat de la un simpozion de schimb de experienta despre centralele nucleare.
Doamne, cat ne-am jucat cu cele doua palete... am avut norocul dumnezeiesc ca in campusul in care traiam erau doua terenuri de tenis in aer liber.Tin minte perfect ca in primele partide jucate mai mult alergam dupa mingie decat trimiteam retururi peste fileu.

Imi amintesc ca, in ciuda faptului ca terenurile de tenis erau inconjurate de gardiri foarte inalte, mingea se tot strecura pe dedesubtul lor si trebuia sa ne aventuram printre tufisuri catre padure.

Am trecut peste perioada in care aveam destul timp liber, dar inca ma pot juca tenis online...
Am cautat pe google si am gasit destule jocuri cu tenis pe Xjocuri.com
Ha ha haa, acum pot servi si nu trebuie sa imi fac griji ca nu ar putea ajunge mingea la mine.

De atunci am mai avut o tentativa de a mai juca tenis dar, lipsa de mobilitate si problema cu piciorul isi pun clar amprenta.

Daca tot vorbeam despre jocuri online va recomand si jocurile cu camioane sau alte jocuri cu ATV-uri.
Chiar daca nu am avut ocazia pana in acest moment sa calaresc un atv consider ca ar fi o experienta placuta si jocurile imi mai calmeaza pofta.

Aceste jocuri sunt usoare de jucat si nu necesita multa dexteritate dar te provoaca sa iti imbunatatesti gandirea si abilitatea de a anticipa actiunile necesare.

In concluzie, daca nu aveti timp pentru a iesi afara sa mergeti cu atv-ul sau sa va jucati tenis, jocurile online reprezinta o alternativa fara costuri si pentru care nu trebuie sa te deplasezi.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.