Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

duminică, 13 septembrie 2015

DE ASTAZI RENUNT LA BLOG

Acest blog va fi oprit din functiune si de maine ma veti putea citi pe noua adresa WWW.MOROSANU.CINEFILIA.RO.

Aceasta mutare pe domeniu personal a fost o realizare nesperata multumita Vrajitoarei mele care mi-a facut un cadou superb si care mi-a fost de mare ajutor atat cu transferul pe noua adresa cat si cu realizarea a multor articole apreciate de voi.

Vreau prin acest mod sa multumesc fiecarui cititor, fiecarui abonat si fiecarei persoane care a fost atinsa de cuvintele mele scrise cu alb pe negru! SPOILER  => De maine veti putea citi cuvinte negre pe fond alb!

Vreau sa multumesc persoanelor care m-au ajutat in activitatea mea de blogger pana in acest moment (nu voi da nume dar, persoanele se cunosc)

In sfarsit, am domeniul meu propriu!

Incepand de maine Cinefilia isi deschide portile timid prin mutarea care o realizez urmand ca in anul 2016 Grupul CINEFILIA sa aibe propriul sau site functional si util.

WWW.CINEFILIA.RO este un proiect care a asteptat mult pentru a fi realizat dar, de indata ce realizarea sa va fi finalizata, sper ca asteptarile cinefililor sa fie depasite.

PS: Puteti incepand din luna urmatoare sa va inscrieti adresa de e-mail ca abonati pentru a fi primii care vor profita de deschiderea sa.

Pana in acel moment, ma puteti citi la noua adresa WWW.MOROSANU.CINEFILIA.RO

Salutari din viata de apoi a blogului prezent!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.