Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

vineri, 15 noiembrie 2013

Cu dor de munte pe net

Salut, draga cititorule 
Ziua de azi a fost una foarte frigurioasa dar nu m-a tinut in casa. Astazi iti voi povesti despre dorul meu de munte. Da, Doru iti va vorbi despre dorul de munte.
Astazi ma gandeam ca urmeaza sa plec la munte in weekend si ce frumos ar fi daca as prinde acolo prima zapada...lasand la o parte greutatile de deplasare pentru a pleca inapoi in Bucuresti.
Nu voi uita niciodata acel revelion la Predeal in care am dardait de mi-au crapat dintii si ajunsesem la drumul retur spre vila sa dansam ca indienii pentru a ne mai incalzi putin. Si totusi... ce pacat ca nu am avut ocazia sa ajung la munte prin iunie-iulie. Acele luni sunt cele mai frumoase pentru o excursie la munte. Personal, iubesc drumetiile si nu trebuie decat sa imi oferi niste hamei bine fermentat ca iti voi spune cu cea mai mare placere drumetia in care am intalnit Ursoaica si cei doi ursuleti in miez de noapte.
Cui nu ii este dor de munte? Aerul este curat, mancarea iti prieste mai bine si un paharel de chimion te poate incalzi din interior...daca stii de unde sa il iei.
Cercetand ofertele online am dat din nou peste Vila Alpin din Straja despre care v-am mai vorbit aici. Pentru cei care nu stiu adresa lor este aici.
Daca tot am intrat si eu acolo hai sa analizam situatia. Site-ul vilei Alpin are un aspect decent dar necesita o schimbare. Personal consider ca aspectul unui site pentru o vila trebuie sa fie mai frumos sa te ademeneasca din primele momente. ASTA AS MODIFICA-tema generala a site-ului. 
Lasand aspectul la o parte, prima pagina nu este foarte atractiva deoarece in loc de a adauga locatia vilei intr-o pagina distincta cum se face in mod normal pe pagina de contact, au imbibat totul acolo. 
Inteleg logica pentru restul informatiilor de pe homepage dar asta nu isi are rostul.
Ca un surfer general umbland pe aceasta pagina am decis sa purced la galerie. 
Daca este sa ma decid sa merg undeva trebuie sa imi placa cum arata vila si locul de vizitat.
Aici Alpin primeste 5 stele pentru ca galeria(locul in care mi-am petrecut destul timp) este completa si foarte frumos separata in categorii:

Aventura

Team Building

Evenimente

Cantonamente

Restaurant Alpin


Terasa

Sala Conferinta

Straja

Schitul Straja
Intradevar, astfel de poze precum cea de mai jos te fac sa vrei sa pui un ban deoparte si sa mergi in excursie.


Nu stiu sa schiez, cu o parere de rau enorma nu am avut ocazia de a invata inainte sa am probleme cu piciorul drept dar, daca as putea, as gasi multe informatii despre partiile schiabile.
Villa Alpin are si o sala de conferinte care ar putea fi utila in viitor si mie. Intradevar un plus pentru aceasta alegere. Deoarece nu am nevoie nici de asa ceva privirea mea fuge catre promotii care exista, dar ar fi fost mai bine puse in evidenta daca ar fi si niste bannere sau poze publicitare pentru fiecare oferta in parte.
Doar un text asternut pe o pagina este monoton si complet neinspirat. Totusi ca sa nu fiu carcotas, trebuie sa recunosc ca oferta este buna si bine descrisa.
Bun, am vazut cum arata Alpin, am vazut ca este o alternativa buna pentru schi la Straja activitati sunt cu nemiluita si motive pentru a veni de la relaxari si conferinte pana la cantonamente in Straja este un drum lung si frumos, dar ca orice consumator inteligent trebuie verificate si preturile in comparatie cu promotiile existente. Dupa cativa ochi aruncati si pe acolo concluzia este simpla: promotia este promotie, nu smecherie.
Chiar daca nu inteleg cu ce ma ajuta personal lista de parteneri a vilei am fost linistit de faptul ca nu voi bantui prin toata Straja in cautare de mancare si nici nu voi alerga prin padure sa ma lupt cu ursoaica pentru resturile de la Paste pentru ca Vila are Restaurant. Pozele pentru restaurant sunt foarte bune dar cand vreau sa aflu despre un astfel de loc informatii ma intereseaza aspectul si PRETURILE ( cel putin estimativ ).
De obicei am observat ca daca vad pretul la cafea si la ciorbe si supe pot sa imi realizez o impresie despre nivelul preturilor la un restaurant.
Voi incheia prin a-i felicita pe cei care se ocupa de partea publicitara a vilei. Ideea de a realiza un blog si o pagina de facebook este foarte buna si multi o pot considera o metoda de a relationa cu clientii sau potentialii clienti.
Cu speranta ca nu am plictisit sau jignit pe nimeni in incercarea de a-mi oferi opinia in legatura cu acest site tin sa iti urez o seara buna.
Acest articol a fost realizat pentru Superblog 2013.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.