Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

luni, 30 iulie 2012

Terminator-I AM BACK part 5

 

Salutari tuturor,


Imi cer scuze pentru absenta indelungata, am fost plecat la Bestfest si la mare dar mi sa facut dor de capitalisti (cei ce traiesc in capitala) si de a scrie, de a ma intalni cu persoanele care ma inconjoara si uimesc cu fiecare ocazie , dar mai ales, m-am intors cu o dorinta imensa de a ma intrece in asteptari, de a ma intrece in activitati si in sperante.




Pentru cei care au ramas in bucuresti: 
1.Va rog sa impartasiti cu noi cateva metode de a te racori pe canicula asta....
2. Cand ai facut tot ce puteai face prin bucuresti.... ce mai faci? :))
3. Pana ajungeti si voi la mare, va las cu cateva poze.









Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.