Salutari tuturor cu mic si mare.

In speranta de a aduce un zambet pe fata oricarui cititor, cu dorul de a scrie si cu putin timp liber va ofer o ocazie unica de a freca menta.

marți, 7 august 2012

Guest – post – Top 10 bancuri cinefile

Guest – post – Top 10 bancuri cinefile

Emil Calinescu va saluta din nou din deplasare. Astazi o sa-mi surprind fanii si n-o sa zic aproape nimic. O sa las bancurile sa vorbeasca pentru mine J
Va las asadar sa va bucurati de dansele.


Imediat dupa terminarea filmului o femeie isi zareste sotul cu doua randuri mai in fata si ii striga: 
- Auzi, nesimtitule, aici esti in timp ce eu sunt la mama sa fac zacusca?
Bula merge la film. La caserie cumpara doua bilete. Dupa cateva minute se intoarce,mai cumpara doua. Mai cumpara doua. Pana la urma caserista il intreaba: 
-Mai baiete, spune cate bilete vrei?
-Pai mi le tot rupe unu' la intrare.


Un canibal intra alaturi de altcineva la film. Da un singur bilet. Casiera :
-          Trebuie bilet si pentru prietenul dumneavoastra.
-          Dar el nu e prietenul meu, e gustarea mea din timpul filmului.


-Ce film ruleaza in America?
-Om sarac om bogat.
-Ce film ruleaza in Rusia?
-Om sarac, om sarac.
-Ce film ruleaza in Romania?
-Om trai si 'om vedea.


Intr-o seara alinuta si mama ei se uita la un film cu sex. Alinuta o intreaba pe mama ei:
-Mama,ce fac oamenii acestia ?
-Fac sandvisuri !
A doua zi, Alinuta se scoala si pleaca din camera ei. O vede pe masa pe hol si o intreaba:
-Mama, ai facut sandvisuri cu tata ?
-Draga mea, de unde stii ?
-Pai, ti-a ramas putina maioneza la gura !


O pereche vizioneaza un film siropos la cinematograf. Fata:
- Cum crezi, ei se vor casatori in final?
- Este foarte probabil. Acest gen de filme au adesea un final tragic!


Seara soţ şi soţie, vizioneaza un film de groază. Dintr-o data apare pe ecran un monstru. 
Sotia: Oh, mama! 
Sotul: Da, asa pare ...



O ascultatoare sovetica ne intriaba daca este adevarat ca la cinematograful Odeon din Chisinau ruleaza filmul erotic “Baba o da soldatului sus”?
Noi raspundem ca da, insa nu este vorba de un film erotic ci de un film eroic si care nu se chiama “Baba o da soldatului sus” ci “Balada soldatului rus”.

Doi soricei intr-o arhiva de filme. Dupa ce rontaie de zor o pelicula, unul dintre ei intreaba : 
- Ia zi, ti-a placut filmul ? 
- Sincer sa fiu, mi-a placut mai mult cartea…


Am vazut odata un film 3D cu Chuck Norris....Am scapat doar cu un ochi vanat



Daca totusi aveti ceva de spus si aveti nevoie de un loc unde sa va exprimati, va astept cu un guest pe bloguletul meu.
Salutari HAIOASE tuturor J


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.